Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

HAULLL και REVIEW...Bazaar Estee Lauder!!!!!!!!!!!

Καλησπέρα κορίτσια!!!!
Μπήκαμε και στον Οκτώβριο και με το ξεκίνημά του ξεκίνησε και το Βazaar της Estee Lauder και πιο συγκεκριμένα του Ομίλου Σαράντη!!!!Εχτές ήταν η πρώτη μέρα του Bazaar και είπα να πάω γιατί πραγματικά δεν μπορούσα να κρατηθώ!!!!
Έκανα λοιπόν κάποιες αγορές και είπα να σας τις δείξω!!!!


Αυτά αγόρασα εχτές και φυσικά θα τα δούμε και ένα ένα μαζί.
Συνοπτικά αγόρασα:
Από αριστερά στα δεξιά:
Shimmering brick από BOBBI BROWN
Σκιά shimmer wash eye Shadow no:16 Bone Bobbi brown
Σκιά no:56 Hot stone Bobbi brown
Foundation MAC Studio Fix Fluid SPF15 no:NC41
και ένα πινέλο ΜAC το νουμερο:215



                1.Shimmering brick από BOBBI BROWN

Το shimmering brick από Bobbi brown μπορώ να πώ οτι μου άρεσε πάρα πολύ,μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε σαν highlighter στα ζυγωματικά και σε άλλα σημεία του προσώπου που θέλουμε να φωτίσουμε!!!!Επίσης μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε και για την περιοχή κάτω απο τα φρύδια!!!!
Πραγματικά μπορώ να πώ ότι δίνει πολύ ωραία λάμψη!!!!!!Μου άρεσε πολύ και η συσκευασία εξωτερικά αλλα και εσωτερικά στο σχέδιο του highlighter με το ποτήρι και το shaker!!Τιμή 8ευρώ


2)Σκιές από BOBBI BROWN





     

Αυτές είναι οι σκιές που αγόρασα από Bobbi Brown.Αριστερά ειναι το χρώμα 16 Bone όπου την χρησιμοποιώ κυρίως στο κινητό βλεφαρο.Η σκιά δεν είναι ματ αλλά είναι shimmer και φωτίζει τα μάτια.Προσωπικά θα την χρησιμοποιώ και στην εσωτερικά γωνία του ματιού.Την καφέ-σοκολατί σκιά την χρησιμοποιώ για να κάνω smokey eyes,είναι το χρώμα 56 Hot stone.Η σκιά αυτή είναι ματ και δίνει πολύ ωραίο ζεστό αποτέλεσμα!!Αυτές τις σκιές τις χρησιμοποίησα εχτές και είναι πολύ σταθερές.Τις φόραγα για περίπου 7 ώρες και μόλις επέστρεψα σπίτι είδα ότι φαινόντουσαν σαν να τις είχα βάλει εκέινη την ώρα.Πραγματικά εχω μείνει πολύ ευχαριστημένη!!!Τιμή 7ευρω η κάθεμια.


     3)Foundation MACκαι πινέλο MAC






Αυτό είναι το πινέλο ΜΑC,είναι ο αριθμός 215,με έχει εξυπηρετήσει για την γωνία στα μάτια,μου άρεσε πολύ η τρίχα αυτού του πινέλου και είδα ότι με βοήθησε πολύ στο μακιγιάζ των ματιών.Το foundation από MAC είναι το χρώμα NC41, ευτυχώς το χρώμα μου ταίριαξε τέλεια και μπορώ να πώ ότι και το δέρμα μου το δέχτηκε πολύ καλά μιας και δύσκολα βρίσκω foundation που να μου κρατάει τόσες ώρες χωρίς να φανεί η λιπαρότητα!!!!!!Πραγματικά ενθουσιάστικα!!!!!Να τονίσω ότι δεν είναι πολύ καλυπτικό!Ένα αρνητικό που θα μπορούσα να βρώ σε αυτό το προιόν είναι ότι δεν έχει κάποιο απλικατέρ και βγαίνει λίγο πιο δύσκολα απο το μπουκάλι το προιόν. Η τιμή του πινέλου είναι 9ευρώ και η τιμή του Foundation είναι 7ευρω!!!


Αυτά είναι τα προιόντα που αγόρασα ελπίζω να σας αρέσουν όσο μου άρεσαν και εμένα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου