Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Review...Benefit World Famous Neutrals




Γειά σας κορίτσια μου!Σήμερα σκέφτηκα να σας μιλήσω για μια παλέττα που αγαπώ πολύ!!Μιλάω για την World Famous Neutrals της Benefit,μια παλέττα που είχα την απεριόριστη χαρά να μου την κάνει δώρο μια πολύ καλή μου φίλη στα γενέθλια μου!Με το που την είδα μόνο που δεν τσίριξα από την χαρά μου!!Αρχικά να σας πω ότι μου άρεσε πάρα πολύ το κουτί.Είναι πολύ διαφορετικό και φυσικά αυτό μπορείτε να το διαπιστώσετε και μόνες σας βλέποντας τις παρακάτω εικόνες:







 Ανοίγωντάς την συσκευασία έχει δύο καρτούλες που ανοίγωντάς τες δείχνει προτάσεις μακιγιάζ με τα χρώματα από αυτήν την παλέττα!!



Ανοίγωντας όμως και τις δύο καρτούλες εμφανίζεται δια μαγείας ένας πολύ μα πολύ όμορφος καθρέφτης!Να σας πω την αλήθεια τον καθρέπτη δεν τον είχα ανακαλύψει από την πρώτη μέρα αλλά μετά από κάποιες μέρες εντελώς τυχαία!Χιχι




Έχει πολύ όμορφα χρώματα όπου μπορώ να κάνω διαφορετικά είδη μακιγιάζ!Απ'ότι βέπετε εκτός από τις σκιές σε μορφή σκόνης έχει και 2 μικρά βαζάκια όπου είναι 2 πολύ ωραίες υγρές σκιές!
Αρχικά να σας δείξω τις σκιές όπου είναι σε μορφή σκόνης όπου θεωρώ ότι είναι πολύ ωραία χρώματα!!

Τα χρώματα είναι τα εξής:





Να σας πω αρχικά ποιά είναι τα χρώματα:

Το 1 είναι η milk it!
To 2 είναι η raincheck?
To 3 είναι η pause for applause
και το 4 είναι η blingo!

Να πώ ότι έχουν πολύ καλή απόδοση και έχουν πολύ καλή διάρκεια στα μάτια!Δείτε και ένα swatch


Όπως σας είπα και νωρίτερα έχει και δύο πολύ ωραίες υγρές σκιές!
Ας τις δούμε λοιπόν:



Απότι βλέπετε τις έχω ήδη δοκιμάσει και χρησιμοποιήσει,μου αρέσουν πολύ οι αποχρώσεις και ειδικά η μπεζ μου αρέσει πολύ για ένα πρωινό ελαφρύ μακιγιάζ!

Εσάς πως σας φαίνονται?Νομίζω ότι δεν είχα άδικο που τις λάτρεψα!θα χαρώ πολύ να μου πείτε με τα σχόλιά σας αν σας αρέσει και αν πιθανόν την αγοράζατε!

Φιλιά 
Μάρω





16 σχόλια:

  1. Υπεροχη! Και εχει τελεια καθημερινα χρωματα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα σετακια απο bennefit ειναι μια γλύκια έχω και εγώ ενα και το αγαπώ πολύ και αυτο που δείχνεις εσυ φαίνεται υπέροχο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειες οι αποχρώσεις και η απόδοσή τους! Αγαπάμε benefit! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από τη συσκευασία, μέχρι ένα προς ένα τα προιόντα, είναι υπέροχη η παλέτα σου! Χιλια μπράβο στη φίλη σου που στην έκανε δώρο!! ;))xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά φανταστική!!!Το καλό είναι ότι η φιλενάδα μου με ξέρει πολύ καλά τόσα χρόνια που είμαστε φίλες και ήξερε ότι θα μου αρέσει!Το καλό επίσης είναι ότι όλες μου οι φίλες που με αγαπούν με έχουν μάθει και όλες σκέφτηκαν να μου κάνουν δώρο καλλυντικά και αξεσουάρ οπότε μελλοντικά θα σας δείξω και τα υπόλοιπα δωράκια αλλά και ένα πάρα πολύ ωραίο φουλάρι που μου πήρε μια άλλη φίλη μου!Οπότε θα σας τα δείξω όλα!!!

      Διαγραφή
  5. τελεια συσκευασια και ωραιες αποχρωσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία παλέτα!!! Μου φάνηκαν πολύ ωραίες οι υγρές σκιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πολύ όμορφες οι σκιές,είναι πολύ ωραίες για ένα ελαφρύ smokey

      Διαγραφή
  7. Σίγουρα θα την αποκτήσω αυτή τη παλέτα γιατί έχω αρκετά ανοιχτή επιδερμίδα και μου είναι δύσκολο να βρω χρώματα που να μη φαίνονται έντονα στο πρόσωπο μου,σ'ευχαριστώ πολύ για το υπέροχο post σου!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιό σου!!!Αφού έχεις ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα θα σου ταιριάξουν σίγουρα τα χρώματα από αυτήν την παλέτα!!Όταν την αγοράσεις και την χρησιμοποιήσεις να μου πείς πως σου φάνηκε!Φιλιά

      Διαγραφή