Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Αγαπημένα Νοεμβρίου 2013




Γειά σας κορίτσια μου!Εφυγε λοιπόν ο Νοέμβριος και μπήκαμε σιγά σιγά στον Δεκέμβριο τον αγαπημένο μου μήνα και αυτό λόγο των Χριστουγέννων!!!Δυστηχώς λόγο πολλών υποχρεώσεων  δεν έχω πολύ χρόνο να γράφω πιο συχνά κάποιο post αλλά θα προσπαθώ να σας γράφω όσο πιο συχνά γίνετε.Ας επανέλθω λοιπόν στο σημερινό θέμα που σκέφτηκα να σας μιλήσω.Μιάς και έφυγε ο Νοέμβριος ήρθε η ώρα να σας δείξω τα αγαπημένα μου για αυτό τον μήνα!Ας ξεκινήσουμε λοιπόν:


HYDRA-LIFE pro-youth sorbet eye creme!

Μία πολύ ωραία ενυδατική κρέμα ματιών από Dior!Αγαπημένη γιατί αφήνει την περιοχή των ματιών πολύ καλά ενυδατωμένη και απορροφάται πολύ γρήγορα!Την χρησιμοποιώ καιρό τώρα και είναι μια κρέμα που σίγουρα θα αγόραζα ξανά.Κατά την άποψή μου το μόνο μειονέκτημα αυτής της κρέμας ματιών είναι η τιμή της.Δεν θυμάμαι πόσο την είχα αγοράσει αλλά μόνο το ότι είναι Dior σημαίνει ότι είναι αρκετα ακριβή,αυτό όμως που θυμάμαι είναι ότι την είχα πάρει με το 35%.




Ένα γαλάκτωμα καθαρισμού που λατρεύω την μυρωδιά του.Είναι από την εταιρεία Yellow Rose και μυρίζει μπανάνα!Μια μυρωδιά που μου φτιάχνει την διάθεση.Το έχω αγοράσει πάρα πολλές φορές αυτό το προιόν και σίγουρα θα το αγοράσω ξανά.Προημερών το αγόρασα από την έκθεση αισθητικής για επαγγελματίες.Το χρησιμοποιώ καθημερινά για να καθαρίσω το πρόσωπό μου από τους ρύπους και το μακιγιάζ αλλά δεν είναι για την περιοχή των ματιών γιατί κάνουν τα μάτια να τσούζουν.Κοστίζει γύρω στα 5 ευρώ.


Στα αγαπημένα μου προιόντα είναι και αυτά τα δύο lipgloss από NYX.Τα είχα αγοράσει αρχές Νοεμβρίου περίπου και τα χρησιμοποιώ πλέον σχεδόν καθημερινά!Στην αρχή μου φαινόντουσαν αρκετά ''βαριά'' πάνω στα χείλη μου αλλά με τον καιρό τα συνήθησα και πλέον μου αρέσουν πολύ!
Σας έχω ξαναμιλήσει για αυτά σε άλλο post οπότε μπορείτε να μάθετε ακόμη περισσότερα εδώ.




Ένα ακόμη προιόν για τα χείλια που μου αρέσει πάρα μα πάρα πολύ είναι ένα κραγιόν από MAC.Είναι το Half 'n Half. Το φοράω κάθε μέρα και όπου και αν πάω είτε στην δουλειά είτε όταν θα βγώ κάποια βόλτα με τις φίλες μου.Είναι μια nude απόχρωση και γενικώς αυτές οι αποχρώσεις μου αρέσουν πάρα πολύ!!Εννοείτε βέβαια ότι από MAC έχω σκοπό να πάρω αρκέτες ακόμη αποχρώσεις από κραγιόν γιατί μου αρέσει πάρα πολύ η αίσθηση που μου αφήνει όταν το φοράω.Αν και πιστεύω ότι σε όλες σας είναι γνωστά τα κραγιόν από MAC και είναι κάπως περιττό να σας λέω πόσο ωραία είναι σαν προιόντα!Δυστηχώς η φωτογραφία δεν δείχνει πολύ καλά το χρώμα αλλά μπορείτε να το δείτε και εδώ:


Ελπίζω να σας αρέσει βλέπωντάς την απόχρωση και σε αυτήν εδώ την φωτογραφία όσο μου αρέσει και σε εμένα!Σε όσες προτιμάτε τις πιο απαλές και γήινες αποχρώσεις το προτείνω ανεπιφύλακτα!Εγώ το αγόρασα στα 14ευρώ από το Hondos Center.Το πήρα βέβαια με την έκπτωση του 25% όπου βάζουν πλέον συχνά στα Hondos Center και στα προιόντα της MAC.



Πολύ αγαπημένο Foundation από MAC.Είναι το Studio Fix Fluid με SPF 15.Δεν είναι πολύ καλυπτικό αλλά μου έχει ταιριάξει πάρα πολύ.Να αναφέρω ότι εγώ το είχα πάρει από το bazzar από Estee Lauder και το είχα πάρει στα 6 ευρώ οπότε δε ξέρω ποιά είναι η κανονική του τιμή.



Είναι η απόχρωση NC41 όπως βλέπετε και στην παραπάβω εικόνα.Είναι μια κιτρινομπέζ απόχρωση και μου έχει ταιριάξει πραγματικά τέλεια και θεωρώ ότι είμαι πολύ τυχερή που βρήκα την τέλεια απόχρωση για την επιδερμίδα μου στο bazzar και σε τόσο φοβερή τιμή.Εαν δεν θέλετε ένα πολύ καλυπτικό foundation τότε αυτό θα σας αρέσει πολύ!Σας είχα αναφέρει και κάποια πράγματα για αυτό το foundation και εδώ.





Το πιο αγαπημένο μολύβι που έχω ποτέ χρησιμοποιήσει ποτέ.Το χρησιμοποιώ συνέχεια και πραγματικά το λατρεύω.Αναφέρομαι για το μολύβι ματιών longlasting από Essence.Χρησιμοποιώ την απόχρωση 01 black fever.Είναι ένα μολύβι πάρα πολύ σταθερό που μπορεί να το φοράω 10 ώρες και να μην έχω μουντζουρωθεί ούτε στο ελάχιστο.έχω δοκιμάσει και άλλα μολύβια από Essence αλλά δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένη μπροστά σε αυτό το μολύβι.Είναι μηχανικό μολύβι και στην παρακάτω εικόνα μπορείτε να δείτε πως γράφει.





Αυτό το μολύβι κοστίζει γύρω στα 2 ευρώ περίπου και θα συνεχίζω εννοείτε να το αγοράζω,.Να σας πώ ότι έχω ήδη αγοράσει και την καφέ απόχρωση πολύ αγαπημένη και αυτή η απόχρωση.






Ενα προιόν φροντίδας των χειλιών μου είναι το lip balm από Victoria Silk Touch.Έχω επιλέξει αυτό με την μυρωδιά καρπούζι και το χρησιμοποιώ κάθε βράδυ για να ενυδατώσει τα χείλη μου.Μου αρέσει πολύ η αίσθηση που δίνει όταν το χρησιμοποιώ και η φροβτίδα που προσφέρει.Το αγόρασα από τα Jumbo και να αναφέρω ότι κρατάει πάρα πολύ καιρό.Δυστηχώς δεν θυμάμαι πόσο κοστίζει αλλά όταν το ξαναπάρω θα σας αναφέρω πόσο το αγόρασα!


Αυτά από εμένα ελπίζω να σας αρέσουν,θα χαρώ πολύ να μου πείτε με κάποιο σχόλιο σας αν έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από αυτά τα προιόντα!

Φιλιά
Μάρω





15 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία πραγματικά...αυτό το foundation το χρησιμοποιώ και εγώ η αρχική του τιμή είναι 29,50 ευρώ.....φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα lipglossάκια από NYX πολύ καλά τελικά! Το balm το έχω κι εγώ σε άρωμα τσιχλόφουσκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα lipgloss όντως βγήκαν πολύ καλα!!!!!!Και μου ταίριαξαν πολύ και τα χρώματα!!!

      Διαγραφή
  3. πολυ ωραια ολα! μου αρεσαν πολυ τα Gloss απο nyx και τρελαθηκα με την τιμη του make up απο Mac! μα να μη γινονται τετοια bazaar εδω Θεσσαλονικη? Κριμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα nyx είναι τέλεια!!! Και μου άρεσε πολύ και το χρώμα στο κραγιον της Mac!:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μόλις έκανα το What's in my Shower tag και σε τάγκαρα και εσένα θα χαρώ πολύ να το κανείς αν δεν το έχεις κάνει ήδη φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου θα το κάνω με μεγάλη μου χαρά!!!!!

      Διαγραφή
  6. Πολυ ομορφα ολα, nyx θελω πολυ να δοκιμασω ^^ το μολυβι φαινεται τελειο θα το κοιταξω την αλλη φορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Kate μου!!το μολύβι το λατρεύω και δεν θα σταματήσω να το αγοράζω!!

      Διαγραφή
  7. το foundation της mac τελειο !! τι bazar ηταν αυτο της estee lauder?
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως το foundation της MAC είναι τέλειο!Ο όμιλος Σαράντη που φέρνει τα προιόντα Estee Lauder στην Ελλάδα αλλά και καλλυντικά άλλων εταιρειών όπως πχ Clinique,MAC,Bobbi brown κάνει 2 φορές το χρόνο bazzar από το οποίο πήρα και αυτό το foundation!!!!!!

      Διαγραφή