Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

New look....new blog!!!

Γειά σας κορίτσια μου,απ'ότι είδατε άλλαξα το blog μου.Ελπίζω να σας αρέσει,εγώ προσπαθώ να το συνηθήσω ακόμη.Αν και μου άρεσε και το πρώην προφίλ του blog μου σκεφτόμουν καιρό τώρα να κάνω κάποια αλλαγή έτσι ώστε να μου αρέσει ακόμη περισσότερο.
Αν και φαίνετε αρκετά πιο απλό πλέον το blog μου,προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ το άσπρο φόντο!!Γενικώς μου αρέσει πολύ το άσπρο χρώμα και θεωρώ ότι δίνει πολύ φως και ζωντάνια.
Θέλω να κάνω και κάποιες μικροαλλαγές ακόμη όπου θα γίνουν σιγά σιγά έτσι ώστε να ολοκληρωθεί η συνολική αλλαγή που θέλω να κάνω.Η μεγαλύτερη αλλαγή βέβαια έχει γίνει οπότε μην φαντάζεστε ότι μελλοντικά θα κάνω καμιά μεγάλη αλλαγή,το πιο πιθανό είναι να κάνω κάποιες αλλαγές στα gadgets και περισσότερο στην εμφάνισή τους!!

Περιμένω τα σχόλιά σας για το νέο look του blog μου,ελπίζω να σας αρέσει και να τα λέμε συχνά μέσω αυτού!!


                                                                  Φιλιά
                                                                  Μάρω

15 σχόλια:

  1. Μου αρέσει η αλλαγη και η αντιθεση του απρομαυρου.Περιμενουμε να το τελειοποιήσεις!! φιλακια!!

    http://dreamstylesplash.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!Να είσαι καλά!!Ελπίζω να τα λέμε συχνά μέσω των blog μας!!Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά!!Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  3. ωραιο το εκανες..οσο πιο απλο τοσο πιο καλο..μου αρεσει το ασπρομαυρο..βαλε και μια πινελια κοκκινη και θα ειναι το τελειο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλική μου ωραία ιδέα μου έδωσες!!!!Ίσως μια πινελιά κόκκινη να του πηγαίνει πολύ!!!Σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  4. Το συνήθισασα ήδη ;)) Πολύ ωραιο εγινε <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο κι εγώ είμαι του απλού και τι καλύτερο από λευκό και μαύρο? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοραλλία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!

      Διαγραφή
  6. Πολυ ωραια η αλλαγη Μαρω μου μου αρεσει πιο πολυ ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή