Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Essence Maximum Definition volume mascara Review





Γειά σας κορίτσια μου.Σήμερα σκέφτηκα να σας μιλήσω για την αγαπημένη μου μάσκαρα.Είναι η Maximum Definition volume mascara από την Essence.Την χρησιμοποιώ καθημερινά και για το πρωινό μου μακιγιάζ αλλά και όταν βγαίνω βράδυ όπου μπορεί να κάνω πιο έντονο μακιγιάζ.Μου αρέσει πολύ το βουρτσάκι μιας και είναι από τις λίγες φορές που μου αρέσει βουρτσάκι το οποίο δεν είναι τρίχινο.


Δίνει έντονο βλέμα μιας και δίνει όγκο στις βλεφαρίδες.Ακόμη κάτι που μου αρέσει είναι ότι δίνει πλούσιο χρώμα.Έντονο μαύρο χρώμα που κάνει τις βλεφαρίδες να δείχνουν έντονο το βλέμμα.
Βέβαια να μην ξεχάσω ακόμη ένα πλεονέκτημα αυτής της μάσκαρας.Η τιμή της μιας και είναι πάρα πολύ οικονομική.Κοστίζει γύρω στα 4 ευρώ.

Ας δούμε λοιπόν πως δείχνουν οι βλεφαρίδες με την μάσκαρα.

Πριν την εφαρμογή της μάσκαρας:



Μετά την εφαρμογή της μάσκαρας:




Δεν ξέρω πως σας φαίνετε αλλά ειδικά με ένα ολοκληρωμένο μακιγιάζ τα μάτια φαίνονται πιο έντονα.Να αναφέρω βέβαια ότι έχω βάλει λίγη μάσκαρα με μια δυο στρώσεις επιπλέον φαντάζεστε ότι το αποτέλεσμα θα είναι πολύ πιο έντονο.


Εσάς πως σας φαίνετε?Την έχετε δοκιμάσει?

Φιλιά 
Μάρω


13 σχόλια:

  1. Οντως ειναι καλη αλλα τωρα πηρα μια αλλη σε ασημι συσκευασια δυστυχως δεν θυμαμαι πως τη λενε (νομιζω lash mania) και ειναι πολυ καλυτερη απο αυτη!Εκανε 3,50€ και με δυο παχιες στρωσεις εχεις απιστευτο αποτελεσμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου και εγώ την πήρα αυτήν την μάσκαρα που λές προχτές και μου άρεσε και εμένα πολύ!!!Θέλω να την δοκιμάσω αρκετό καιρό και θα κάνω ένα review!!!!

      Διαγραφή
  2. Έχεις ήδη ωραίες βλεφαρίδες και τις τονίζει ωραία! Δεν είναι τρομερή αλλά δεν είναι και άσχημη! Ίσως αν όπως λες την δούμε με ολοκληρωμένο μακιγιάζ να φαίνεται αλλιώς. Για τα λεφτά της πάντως μια χαρά είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου να σου πω την αλήθεια έβαλα λίγη μάσκαρα για να έχω αυτό το αποτέλεσμα,με λίγο περισσότερη ποσότητα το αποτέλεσμα είναι ακόμη καλύτερο.Το καλό είναι ότι δεν μπερδέυει τις βλεφαρίδες.

      Διαγραφή
  3. ααααα!!!!!!!!!!! ειναι αποτελεσματικη βλεπω!!!! πολυ εντυπωσιακες βλεφαριδες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίο το βουρτσάκι και διαχωρίζει τέλεια τις βλεφαρίδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοραλλία μου όντως διαχωρίζει πολύ ωραία τις βλεφαρίδες!!!Και είναι ένας από τους λόγους που μου αρέσει πολύ αυτή η μάσκαρα και σίγουρα θα την αγοράσω ξανα!!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ καλό αποτέλεσμα!!! Θα την έχω στα υπ'όψιν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!!!Στην πρώτη ευκαιρία να την πάρεις!!Εγώ σίγουρα θα την αγορ'ασω ξανα!!

      Διαγραφή
  6. Την μάσκαρα αυτή την έχω δοκιμάσει και εγώ και έχω να πώ τα καλύτερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απίστευτο αποτέλεσμα!!!Πραγματικά έμεινα με το στόμα ανοιχτό!Η αλήθεια είναι ότι παρά την περιγραφή σου ήμουν λίγο επιφυλακτική γιατί προτιμώ τα τρίχινα βουρτσάκια από τα πλαστικά!Αλλά πραγματικά έχω εντυπωσιαστεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή