Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

~Αγαπημένα Φεβρουαρίου 2014~




Γειά σας κορίτσια μου!!!!Σήμερα είπα να σας δείξω τα αγαπημένα μου προιόντα για τον μήνα Φεβρουάριο.Στα αγαπημένα μου είναι κάποια προιόντα μακιγιάζ αλλά και κάποια προιόντα περιποίησης.Έχω επιλέξει λίγα προιόντα να σας δείξω γιατί πολλά ακόμη που χρησιμοποίησα στα τα έχω αναφέρει και σε πιο παλιά αγαπημένα.Ας τα δούμε λοιπόν:




Αγαπημένο προιόν που χρησιμοποίησα πάρα πολύ τον Φεβρουάριο και θα συνεχίζω και μελλοντικά να χρησιμοποιώ είναι το αφρόλουτρο Lux Soothe Shower Therapy με άρωμα βανίλια και τζίντζερ.Υπέροχη μυρωδιά πραγματικά φανταστική.Το είχα αγοράσει από τα Hondos όπου το είχε 1+1 δώρο.Είναι ένα προιόν που σίγουρα θα το αγοράσω ξανά γιατί η μυρωδιά του με ηρεμεί και μου φτιάχνει απίστευτα την διάθεση.
Ακόμη ένα προιόν που μου άρεσε πολύ και το χρησιμοποίησα όλο τον Φεβρουάριο είναι το σαμπουάν από L'Oreal το Elvive δράση Αργινίνης x3,σαμπουάν ενδυνάμωσης της τρίχας που έδωσε στο μαλλί μου ζωντάνια και τα έκανε να είναι πιο δυνατά.Είναι για εύθραυστα και αδύναμα μαλλιά με αργινίνη και πρωτείνη.




Για το Fit me από Maybelline  σας έχω μιλήσει πάρα πολλές φορές αλλά επειδή είναι όντως στα αγαπημένα μου σκέφτηκα ότι δεν θα μπορούσε να λείπει και από τα Αγαπημένα Φεβρουαρίου.Σας είχα μιλήσει για αυτό και στα Αγαπημένα Οκτωβρίου.

Ένα προιόν που χρησιμοποιώ κάθε μέρα στο πρωινό μου μακιγιάζ είναι η BB cream από L'Oreal.Πιστεύω ότι είναι μια από τις καλύτερες BB που έχουν βγεί.Μου έχει ταιριάξει πολύ η απόχρωση της και δίνει μια ομοιόμορφη απόχρωση στην επιδερμίδα χωρίς να το βαραίνει.Εαν δεν έχετε κάποιο έντονο πρόβλημα στην επιδερμίδα σας το αποτέλεσμα είναι πολύ ωραίο.Δεν δίνει κάποια έντονη κάλυψη οπότε στην περίπτωση που για παράδειγμα έχετε ακμή δεν νομίζω να σας εξυπηρετήσει πολύ γιατί δεν πρόκειτε να καλύψει τα σημάδια της ακμής.Στο δικό μου δέρμα που δεν έχω σημάδια το αποτέλεσμα που δίνει είναι παρόμοιο με αυτό ενός foundation ελαφριάς κάλυψης.Έχει SPF 12 και ενυδατώνει και την επιδερμίδα.Είναι ένα προιόν που με έχει εξυπηρετήσει πραγματικά πάρα πολύ,τώρα θέλω να δοκιμάσω και την BB cream από την σειρά Skin Perfection της L'Οreal έτσι ώστε να καταλήξω ποιά από της δύο θα είναι η πιο αγαπημένη μου.Νομίζω ότι θα είναι δύσκολη η επιλογή.Να αναφέρω ότι πολύ ωραίο προιόν αν έχετε κάποιες κοκκινίλες στο δέρμα σας είναι η CC cream της L'Oreal.



Από Bobbi Brown λατρεύω την καφέ ματ σκιά που βλέπετε πάνω στην φωτογραφία.Είναι η απόχρωση 56 Hot Stone.Επειδή λατρεύω τις γήινες αποχρώσεις στο μακιγιάζ μου αρέσει να συνδυάζω την καφέ σκιά μαζί με το ροζ-καφέ κραγιόν από Essence~η απόχρωση του κραγιόν είναι η 06 Barely there!~Δίνουν πολύ ωραίο αποτέλεσμα.Σε ένα γήινο μακιγιάζ πρέπει όμως να δίνουμε και κάποιες πινελιές φωτεινές έτσι ώστε να μην είναι μουντό και σκουρόχρωμο το αποτέλεσμα.Έτσι λοιπόν χρησιμοποίησα πολύ τον Φεβρουάριο και την άσπρη σκιά από Estee Lauder.Είναι η απόχρωση 30 Sugar Cube Satin.Συνηθίζω να την εφαρμόζω στην εσωτερική γωνία του ματιού αλλά και κάτω από το φρύδι για να φωτείσω την περιοχή.

Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου για τον μήνα Φεβρουάριο.Περιμένω τα σχόλιά σας για το αν έχετε κάποιο από αυτά τα προιόντα ή αν είναι κάποιο από αυτά τα προιόντα την δικά σας Favorites.!!


Φιλιά 
Μάρω




24 σχόλια:

  1. Ωραία προιόντα!Η cc cream εμφανίζει σύντομα λιπαρότητα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου και η bb αλλλά και η cc από L'Oreal στο δέρμα μου δεν βγάζουν λιπαρότητα,αν και την cc την έχω δοκιμάσει 1-2 φορές ,καθημερινά χρησιμοποιώ την bb και στο αρκετά λιπαρό μου δέρμα κάθεται πάρα πολύ καλά!!

      Διαγραφή
  2. Αχ, τα αφρόλουτρα Lux είναι τέλεια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο άρθρο !! και ωραίες επιλογές σε προϊόντα !! Fit me από Maybelline απλά το αγαπώ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ομορφα τα αγαπημενα σου εχω απο αυτα εχω δοκιμασει το σαμπουαν της loreal και το κραγιονακι της essence που ειναι και δικα μου αγαπημενα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου,τα κραγιόν από Essence τα λατρεύω και εγώ!!

      Διαγραφή
  5. Ωραία ποστ! Δεν έχω δοκιμάσει κανένα αλλά με τα σαμπουάν της Elvive γενικά είμαι ικανοποιημένη. Το αφρόλουτρο το έβαλα στη wishlist μου, το ίδιο και το concealer! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!!Το concealer είναι πάρα πολύ ωραίο!

      Διαγραφή
  6. ολα τα προϊόντα ειναι πολυ ομορφα...θελω να δοκιμασω το concealer της maybelline, παλαιότερα χρησιμοποιούσα της maybelline και ειχα μείνει πολύ ικανοποιημένη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου το concealer είναι πολύ ωραίο!!Αν το δοκιμάσεις ελπίζω να σου αρέσει!!

      Διαγραφή
  7. το αφρολουτρο πρεπει να μυριζει τελεια..δεν το πηρε πουθενα το ματι μου..αν το δω θα τρεξω να το μυρισω..πολυ ωραια τα αγαπημενα σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αφρόλουτρο μυρίζει τέλεια!!Να το δοκιμάσεις και θα σου αρέσει πολύ!

      Διαγραφή
  8. πολυ ωραια πραγματακια!! Το κραγιον της essence θελω κ εγω να το παρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κραγιόν της Essence απλά τα λατρεύω,έχω αρκετά κραγιόν από Essence και τα λατρεύω!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου!! Τα κραγιόν της essence τα λατρεύω και το concealer θέλω πολύ να το δοκιμάσω!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ!Να τα δοκιμάσεις είναι όντως πολύ ωραία!!

      Διαγραφή
  10. Πολυ θελω να δοκιμασω το fit me κονσιλερ , πολυ ωραια αγαπημενα Μαρω μου ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κατερινάκι μου!!Να το δοκιμάσεις το concealer είναι πολύ ωραίο!

      Διαγραφή
  11. Το Fit Me σου έχω ξαναπεί νομίζω ότι μ'αρέσει! Αλλά και τα υπόλοιπα τέλεια φαίνονται! Πολύ ωραία αγαπημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το σαμπουάν αυτό εμένα δεν με βόλεψε καθόλου! Καθόλου όμως! Τα προϊόντα μακιγιάζ που επέλεξες είναι πολύ ωραία! Αυτό το κραγιόν θα πάω να του ρίξω μια ματιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια?Εμένα μου ταίριαξε πολύ το σαμπουάν,μου άρεσε πολύ!Ελπίζω να το βρείς το κραγιόν και να το δοκιμάσεις!

      Διαγραφή