Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Hand Cream Mango Review~Flormar



Γειά σας κορίτσια μου!!

Τι κάνετε?Ελπίζω να είστε πολύ καλά,να περνάτε τέλεια και να νιώθετε όμορφες!
Σήμερα σκέφτηκα να σας μιλήσω για μια κρέμα χεριών που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό και έτσι είπα να σας πω την γνώμη μου μιας και την χρησιμοποιώ αρκετό καιρό.
Πρόκειτε για την κρέμα χεριών από την εταιρία Flormar,πολύ πιθανόν όσες μένετε Αθήνα να γνωρίζετε αυτή την εταιρία μιας και μπορείτε να την βρείτε πολύ εύκολα.Έχει καταστημα ακριβώς μπροστά από το μετρό στο Μοναστηράκι.


Η κρέμα αυτή περιέχει βούτυρο μανγκο (Mango butter),βούτυρο καριτέ (shea butter) καθώς και Γλυκερίνη (glycerin).Έχει ωραία μυρωδιά όχι πολύ έντονη θα έλεγα και απορροφάτε πολύ γρήγορα από το δέρμα.Συνήθως την έχω στην τσάντα μου και την χρησιμοποιώ καθημερινά.Επίσης την χρησιμοποιώ και κάθε βράδυ αφού περιποιηθώ την επιδερμίδα του προσώπου μου χρησιμοποιώ αυτην την κρέμα για να διατηρείτε ενυδατωμένη η επιδερμίδα των χεριών μου.
Προσωπικά όμως πιστεύω ότι δεν ενυδατώνει πολύ,εαν έχετε σκασμένα χέρια από το κρύο κυρίως τον χειμώνα δεν νομίζω ότι θα δείτε κάποια μεγάλη διαφορά.Να πω ότι τα δικιά μου χέρια δεν έχει τύχει ποτέ να σκάσουν ούτε να εμφανίσουν κάποια ευαισθησία στο κρύο,είναι πάρα πολύ ανθεκτικό οπότε δεν έχω πολλές απαιτήσεις από μια κρέμα χεριών.
Βέβαια δεν παραμελώ την επιδερμίδα των χεριών μου έτσι ώστε να παραμείνει σε καλή κατάσταση.
Η υφή της κρέμας δεν είναι πολύ πηχτή οπότε απλώνετε πολύ εύκολα και όπως είπα και νωρίτερα απορροφάτε και πολύ γρήγορα.







Η μυρωδιά Μάνγκο μου αρέσει αρκετά αλλά δεν νομίζω ότι θα την αγοράσω ξανά.Νομίζω ότι είναι μια πολύ απλή κρέμα χωρίς να προσφέρει κάτι που να την κάνει να ξεχωρίζει.Σίγουρα θα δοκιμάσω και άλλες μέχρι να βρώ αυτήν που θα κάνει την διαφορά.Δυστηχώς δεν θυμάμαι πόσο κόστιζε για να σας το αναφέρω.
Περιμένω κάτω στα σχόλια να μου προτείνετε κάποια κρέμα χρεριών που σας άρεσε πολύ και που θεωρείτε ότι ξεχωρίζει από όλες τις άλλες.

Αυτά από εμένα
Φιλιά
Μάρω









6 σχόλια:

  1. Ότι περιέχει mango k Shea butter είναι από τα αγαπημένα μου για καλοκαίρι ! Δεν την εχω δοκιμάσει την flormar!! Μπήκε στα προσεχώς!! Φιλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν δεν ενυδατωνει φουλ δεν την θελω! :P
    πέρα απο την κλασική nivea καλή είναι και της neutrogena που θες πολυ λιγη ποσοτητα και μενουν πολυ μαλακα τα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω είναι δύσκολο να βρεις μια ενυδατική κρέμα χεριών που να κάνει πολύ καλή δουλειά!! Εμένα η μυρωδιά mango μου αρέσει πολύ! Προϊόντα του the body shop έχεις δοκιμάσει; Από flormar δεν έχω δοκιμάσει δυστυχώς κάτι αλλά θέλω να δοκιμάσω τις σκιές τους και τα κραγιόν! Φιλια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μία της oriflame χρησιμοποιώ εγώ τωρα τελευταία και μου εχει αρεσει πολύ! Η συγκεκριμένη δε με εντυπωσίασε! Το must σε μία κρέμα χεριών ειναι η καλή ενυδάτωση! Σε ευχαριστούμε για το review ομως :)) Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγώ χρησιμοποιώ μια της avon με γλυκερίνη και έχω μείνει πολυ ευχαριστημένη.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είχα επισκεφτεί ένα κατάστημα Flormar και δεν την πέτυχα πουθενά .Σίγουρα θα την αναζητήσω γιατί λατρεύω τις κρέμες χεριών .

    ΑπάντησηΔιαγραφή