Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Haul...από έκθεση ομορφιάς MEC Παιανίας



Γειά σας κορίτσια!!
Εχτές πήγα στην Έκθεση αισθητικής και ομορφιάς Beauty Greece Άνοιξη 2014 στο MEC Παιανίας οπότε έκανα κάποιες αγορές.
Αγόρασα κάποια προιόντα που έχω αγοράσει αρκετές φορές αλλά και κάποια άλλα προιόντα που αγόρασα πρώτη φορά!!Φυσικά θα σας πώ και σε τι τιμή τα πήρα για να έχετε μια εικόνα αν και κάποια από αυτά θα τα βρείτε λίγο πιο ακριβά εκτός έκθεσης.
~Θα ξεκινήσω με την μάσκα μαλλιών Bioshev όπου περιέχει Argan Oil.Είναι μια μάσκα που αγαπώ πολύ και θα συνεχίζω για χρόνια να αγοράζω και να χρησιμοποιώ.Παλαιότερα είχα πάρει και μια άλλη μάσκα από την Bioshev αλλά πιστεύω ότι δεν είναι τόσο ωραία όσο αυτή που βλέπετε στην πάνω φωτογραφία (πορτοκαλί συσκευασία).Κοστίζει μόνο 10ευρώ και είναι 1000ml.
Με αυτό το προιόν περνάω γύρω στους 6-7 μήνες μέχρι να χρειαστεί να το αγοράσω ξανά!!

~Συνεχίζω με προιόν καθαρισμού του προσώπου και φυσικά μιλάω για το γαλάκτωμα καθαρισμού από Yellow Rose όπου πραγματικά μυρίζει μπανάνα.Αυτή την μυρωδιά την λατρεύω και είναι ένας λόγος ακόμη να προτιμώ αυτό το προιόν.
Επίσης είναι πολύ η ποσότητα του προιόντος μιας και είναι 500ml και κοστίζει 5.50ευρώ.Το έχω αγοράσει πολλές φορές και θα συνεχίζω να το αγοράζω για χρόνια ακόμη.Κάθε εξάμηνο που διοργανώνετε αυτή η έκθεση αισθητικής και πηγαίνω για να κάνω τις αγορές μου δεν ξεχνώ να αγοράσω αυτό το γαλάκτωμα καθαρισμού αλλά και την μάσκα Bioshev.

~Συνεχίζω με το πολύ πολύ αγαπημένο μου πλέον Mary-LouManizer από The Balm.Είναι ένα highlighter όπου δίνει πολύ φως στα ζυγωματικά και πραγματικά είναι φανταστικό.Το πήρα 12.90ευρώ και σίγουρα έχω σκοπό να πάρω και το Cindy-Lou Manizer αλλά και το Betty-Lou Manizer.

~Έπειτα επισκέφτηκα το stand από Dust and Cream και αγόρασα ένα κραγιόν από Beauty Line στην απόχρωση 5 όπου είναι ένα έντονο φούξια όπου έχει μια τάση να μοβίζει.Φοβερό χρώμα για καλοκαίρι.Στην συνέχεια αγόρασα κάποια βερνίκια από Beauty Line όπως βλέπετε και στην πάνω φωτογραφία όπου είναι μια βάση αλλά και 2 ροζ αποχρώσεις διαφορετικού τόνου!Το κάθε βερνίκι είχε 1.50ευρώ.
~Στην συνέχεια από Dust & Cream ξανά πήρα ένα μολύβι ματιών σε μπλέ απόχρωση όχι πολύ σκούρο όπου θεωρώ ότι είναι πολύ ωραία απόχρωση για καλοκαίρι.Είναι από την εταιρία Farmasi και είναι η απόχρωση 116.Το μολύβι το πήρα μόλις 2ευρώ.

Αυτές ήταν οι αγορές μου από την έκθεση!
Εσύ έχεις χρησιμοποιήσει κάτι από τα παραπάνω?

Φιλιά πολλά 
Μάρω

19 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία πραγματάκια!Το γαλάκτωμα το έχω!Μυρίζει πολύ ωραία!Πόσο θέλω το highlighiter!!!!Με γεια σου Μάρω μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ενδιαφερουσα φαινεται η μασκα..και μεγαλη ποσοτητα..αχ αυτο το Mary loo..το θελωωωωω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια!!
    Τα μανό,κλασσική αξία!!όπως και τα κραγιόν από beauty line!τα αγαπώ!!
    Και η μάσκα,πολύ ενδιαφέρουσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με γεια σου!! Έχω δοκιμάσει yellow rose και έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένη!! Επίσης θέλω σαν τρελή το mary lou!! Στην προηγούμενη έκθεση που πήγα είχε εξαντληθεί!!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην έκθεση στο Περιστέρι που είχα πάει και εμένα μου είχαν πει ότι είχε τελειώσει,ευτυχώς το βρήκα σε αυτήν την έκθεση!! <3

      Διαγραφή
  5. με γεια!!! τα μανο είναι φοβερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ τα LouManizer πρέπει να είναι φανταστικά! Με γεια σου όλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κοραλλία μου!!Είναι όντως φανταστικά!!

      Διαγραφή
  7. To Mary-loo manizer θελω πολυ να το δοκιμασω! Και νομιζα οτι ηταν πολυ πιο ακριβο!!
    Με γεια σου ολα! Να τα χαρεις:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!Στο ίντερνετ το Mary Lou το έβρισκα γύρω στα 20ευρώ

      Διαγραφή
  8. Πηγα και εγω στην εκθεση και αγορασα το mary lou ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ομορφα πραγματακια πηρες!
    Να τα χαρεις! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ βρε Μάρω, αν είχες πάει πρώτη εσύ και είχα δει το ποστ σου θα είχα πάρει σίγουρα το γαλάκτωμα αλλά και την μάσκα μαλλιών, την οποία κοιτούσα και το σκεφτόμουν να την πάρω αλλά τελικά δεν την πήρα. Με γεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα βερνίκια και τα κραγιόν της beauty line μου αρέσουν πολύ! Πολύ ωραία όλα! Με γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή