Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

My Hair Care Routine





Όπως είδατε και στον τίτλο σήμερα σκέφτηκα να σας μιλήσω για την περιποίηση που κάνω στα μαλλιά μου,για τα προιόντα που συνηθίζω να χρησιμοποιώ αλλά και για τις ανάγκες που έχουν τα μαλλιά μου.
Πριν σας αναφέρω τα προιόντα που χρησιμοποιώ λέω να ξεκινήσω με την ''ιστορία'' των μαλλιών μου!!
Σε μικρότερη ηλικία και για αρκετά χρόνια ταλαιπωρούσα πολύ τα μαλλιά μου με συνεχείς βαφές,τα έβαφα σχεδόν κάθε μήνα και με καθημερινή χρήση πιστολάκι μιας και ήθελα να τα ισιώνω κάθε μέρα για να φαίνονται πιο ωραία. Δυστυχώς δεν χρησιμοποιούσα και κανένα προιόν περιποίησης για θρέψη του μαλλιών με αποτέλεσμα όπως καταλαβαίνετε να τα κάψω και να τα καταστρέψω τελείως.Τα μαλλιά μου είχαν γίνει ξερά,αφυδατωμένα,είχαν χάσει την λάμψη τους και ήταν πολύ ατίθασα.Δεν μπορούσα ούτε να τα χτενίσω γιατί ήταν πολύ μπερδεμένα και η τρίχα έσπαγε με το πέρασμα της βούρτσας.
Όλη αυτή η καταστροφή λοιπόν με οδήγησε να επισκεφτώ την κομμώτρια μου και να αναγκαστώ να τα κόψω κοντά για να φύγει όλη η νεκρή τρίχα.Αυτό έγινε πριν από 2 χρόνια περίπου όπου από μακρύ μαλλί που είχα από παιδί τα έκανα πολύ κοντό καρέ.Εκείνο των καιρό σταμάτησα και να τα βάφω έτσι ώστε με την πάροδο του χρόνου να ζωντανέψουν ξανά.Όλο αυτό βέβαια με έκανε να αγαπήσω τα μαλλιά μου και να καταλάβω πόσο πολύ λατρεύω τα μακριά μαλλιά.
Με την πάροδο του χρόνου τα μαλλιά μου άρχιζαν να μακραίνουν και να είναι πολύ πιο ζωντανά και όμορφα.
Πριν από 2-3 μήνες παρατήρησα ότι άρχιζαν πάλι να είναι λίγο πιο ξηρά αν και δεν τα ταλαιπωρούσα όπως παλιά με αποτέλεσμα να ξεκινήσω μια πιο εντατική θεραπεία για να συνέλθουν.
Πήρα κάποια επαγγελματικά προιόντα όπως λάδια μαλλιών για θρέψη και πλέον κάθε μέρα πέρα από την επιδερμίδα μου θα περιποιηθώ και τα μαλλιά μου που συνήθιζα να τα αμελώ.

Ας δούμε λοιπόν τα σκευάσματα που χρησιμοποιώ:



Για το λούσιμο χρησιμοποιώ το σαμπουάν από την Schwarzkopf το Gliss για πολύ ταλαιπωρημένα και ξηρά μαλλιά με τριπλή κερατίνη.Αυτό το σαμπουάν είναι το μόνο σαμπουάν που δεν έχω να πω κανένα αρνητικό.Καθαρίζει πολύ καλά τα μαλλιά και στην αφή την ώρα που τα πλένω τα νιώθω πάρα πολύ απαλά σαν να είχα βάλει conditioner.Είναι ένα πολύ πλούσιο σαμπουάν που έχει πολύ θρεπτικά στοιχεία.Έχει πάρα πολύ ωραία μυρωδιά και δεν μου προκαλεί καθόλου ξηρότητα στο δέρμα του κεφαλιού που άλλα σαμπουάν μου προκαλούσαν.Τα μαλλιά μου έχουν γίνει πιο λαμπερά και πολύ απαλά!
Φυσικά το συνδυάζω και με το conditioner από την ίδια σειρά για ακόμη καλύτερο αποτέλεσμα.Για την μαλακτική κρέμα το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρώ είναι ότι είναι μικρή ποσότητα με αποτέλεσμα να μου τελειώνει γρήγορα.Έχει και αυτό τριπλή κερατίνη που βοηθά στην επανόρθωση των ταλαιπωρημένων και ξηρών μαλλιών.Κάνει τα μαλλιά μου πιο απαλά με αποτέλεσμα να μην σπάνε σε μεγάλο βαθμό όταν τα χτενίζω.Ο συνδυασμός αυτών των δύο προιόντων κάνουν τα μαλλιά μου δυνατά και λαμπερά.Σίγουρα κάποια στιγμή θα δοκιμάσω και την μάσκα από την ίδια σειρά και θα σας πω την άποψη μου για το πως μου φάνηκε.




Δυο φορές την εβδομάδα αντικαθιστώ το conditioner με μάσκα μαλλιών για περισσότερη ενυδάτωση και θρέψη.Η μάσκα που χρησιμοποιώ είναι από την Bioshev με Argan Oil,αλόη,πρωτείνες σιταριού και βιταμίνες.
Την μάσκα αυτή την αγοράζω από την έκθεση αισθητικής και κομμωτικής για επαγγελματίες που γίνεται 2 φορές τον χρόνο στην Παιανία.Την χρησιμοποιώ περίπου δυο χρόνια και με έχει αφήσει πολύ ικανοποιημένη.Δίνει βαθιά ενυδάτωση και θρέψη στα μαλλιά και με έχει εξυπηρετήσει γιατί είναι 1000ml με αποτέλεσμα να μου κρατάει περίπου ένα εξάμηνο.Θέλει μικρή ποσότητα  για να καλύψει όλο το μαλλί ακόμη και τώρα που μου έχουν μακρύνει.
Τον τελευταίο καιρό έχω παρατηρήσει ότι δεν μου κάνει πολύ καλή δουλειά αλλά πιστεύω ότι ο λόγος είναι ότι την χρησιμοποιώ πολύ καιρό με αποτέλεσμα η τρίχα να την έχει συνηθίσει.Σκέφτηκα λοιπόν να την αντικαταστήσω μόλις μου τελειώσει με την μάσκα από Schwartzkopf έτσι ώστε να έχω ακόμη καλύτερο αποτέλεσμα.





Ένα προιόν που τον τελευταίο καιρό έχω υπερ-λατρέψει είναι το Color protect από την ΚΥΑΝΑ. Το είχα μάθει από την Βάνα Παπαδοπούλου από το youtube και χαίρομαι πολύ που την εμπιστεύτηκα και το αγόρασα.
Είναι ένα spray διφασικό που το χρησιμοποιώ σε νωπά μαλλιά μετά το μπάνιο αλλά και σε στεγνά μαλλιά πριν τα χτενίσω όπου τα βοηθάει να γίνονται ευκολοχτένιστα.Προστατεύει επίσης και το χρώμα των μαλλιών ειδικά αν έχεις βαμμένα μαλλιά.Δεν υπάρχει περίπτωση πλέον να χτενίσω τα μαλλιά μου και να μην το χρησιμοποιήσω.Έχει απίστευτη μυρωδιά (μυρίζει φανταστικά) οπότε είναι ένας ακόμη λόγος για να είναι ένα must-have προιόν.




Και φυσικά για τέλεια περιποίηση των μαλλιών απαραίτητα είναι και τα λάδια μαλλιών.Εγώ έχω επιλέξει από την εταιρεία Dessert Essence το Jojoba Oil (100% pure jojoba oil) όπου το είχα πάρει από το iherb.Το χρησιμοποιώ όταν κάνω μπάνιο και το συνδυάζω με την μάσκα μαλλιών.Είναι ένα απαλό λάδι που δεν μου λαδώνει καθόλου τα μαλλιά και έχει μια πολύ απαλή μυρωδιά.Σε συνδυασμό με την μάσκα έχει κάνει τα μαλλιά μου απίστευτα απαλά και είναι πάρα πολύ ωραίο και για το πρόσωπο.Απορροφάται από την επιδερμίδα του προσώπου πολύ γρήγορα αλλά επειδή είναι λάδι το χρησιμοποιώ μια φορά την εβδομάδα στο πρόσωπο γιατί έχω λιπαρό δέρμα και φοβήθηκα μην μου το βαρύνει.Για μια έξτρα περιποίηση θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ και στο πρόσωπο  μιας και έχω παρατηρήσει ότι ''ρουφάει'' όλα τα θρεπτικά στοιχεία αυτού του λαδιού αλλά και στα μαλλιά γιατί δίνει ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα ως προς την ενυδάτωση της τρίχας.
Ένα απίστευτα ωραίο θεραπευτικό λάδι είναι το MOROCCANOIL.Είχα ακούσει παρα πολλά για αυτό το λάδι και από Ελληνίδες αλλά και από ξένες youtubers,όπου όλα τα reviews μίλαγαν για ένα προιόν φοβερό.Έτσι λοιπόν πήρα την απόφαση να το αγοράσω και ενθουσιάστηκα.
Είναι ένα λάδι καταπληκτικό.Ενυδατώνει,θρέφει σε βάθος τα μαλλιά,τα κάνει να είναι πολύ λαμπερά και υγιή,μειώνει σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό την δημιουργία ψαλίδας και ελαχιστοποιεί το φριζάρισμα.Θεωρώ ότι είναι ένα ''μαγικό'' προιόν που δίνει τέλειο αποτέλεσμα.Φυσικά αυτό το αποτέλεσμα δεν φαίνεται από την πρώτη ή την δεύτερη φορά που το χρησιμοποιήσετε,θέλει κάποιο διάστημα περιθώριο για να φανούν τα αποτελέσματα.




Για το styling των μαλλιών χρησιμοποιώ ένα προιόν από την Schwartzkopf το OSIS+ που είναι  θερμοπροστατευτικό για ίσιωμα με πρέσα/σίδερο.Είτε χρησιμοποιούμε σίδερο είτε πιστολάκι πάντα πρέπει να προστατεύουμε την τρίχα από την υψηλή θερμότητα με ένα serum.Ειδικότερα με το σίδερο που για να ισιώσουμε τα μαλλιά καίμε την τρίχα και από πάνω και από κάτω σίγουρα πρέπει να την θωρακίσουμε με ένα προιόν για να μην καεί.Το serum αυτό είναι σε μορφή spray όπου δεν βαραίνει τα μαλλιά και τα βοηθά να μην φριζάρουν και διατηρεί το ίσιωμα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.Με ενθουσίασε επίσης γιατί παρατήρησα ότι το μαλλί μου ισιωνόταν πολύ πιο εύκολα και γρήγορα οπότε δεν χρειαζόταν να το ταλαιπωρήσω περνώντας το σίδερο πολλές φορές για να έχω το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Αυτά είναι τα προιόντα που χρησιμοποιώ για την περιποίηση των μαλλιών μου.Πείτε μου κάτω στα σχόλια αν χρησιμοποιείτε και εσείς κάποιο από τα παραπάνω!!!

Θα τα πούμε πολύ σύντομα...


Φιλιά πολλά 
Μάρω





8 σχόλια:

  1. Ψάχνω για ένα καλό προϊόν κατά της θερμότητας. Αυτό από τη Schwartzkopf που το πουλάνε γιατί στα σουπερ μαρκετ δεν το έχω δει..

    studyaboutfashion.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου εγώ το έχω αγοράσει μέσω ιντερνετ από ένα κομμωτήριο στην Θεσσαλονίκη.Σου βάζω το link: http://www.letif.gr/shop/osis/schwarzkopf-osis-flatliner-iron-serum-200ml/
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. πολύ όμορφα όλα τα προιόντα που χρησιμοποιείς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ωραια ολα, αυτη η μαυρη σειρα σαμπουαν μου αρεσει πολυ και μενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά.Αυτό τον καιρό έχει και προσφορά στα καταστήματα καλλυντικών το σαμπουάν με δώρο το conditioner!!!!

      Διαγραφή
  4. Gliss και μενα μ βολεψε παρα πολυ..!
    οπως και της Pantene τα προιοντα:))

    αλλα για λαδακι χρησιμοποιω της L'oreal το extraordinary oil.
    Που ειναι εξισου καλο;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή