Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

~Αγαπημένα Ιανουαρίου 2015~


Ο Ιανουάριος ήταν ένας μήνας που πέρασε για μένα πάρα πολύ γρήγορα χωρίς να καταλάβω πως φτάσαμε κιόλας στον Φεβρουάριο του 2015.Χρησιμοποίησα αυτό τον μήνα κάποια προιόντα πάρα πολύ και μπήκαν εύκολα στα αγαπημένα προιόντα του Ιανουαρίου.Ας τα δούμε λοιπόν:


BOURJOIS Delice de Poudre

Είναι ένα bronzer που μου ταίριαξε πάρα πολύ για να κάνω τα κοψίματα.Ανοίγοντας το καπάκι σαν να γυρνάς σελίδα σε βιβλίο αντικρίζεις λίγη σοκολάτα...μιας και το bronzer αυτό είναι σε μορφή compact και έχει σχέδιο κομμάτια σοκολάτας!!Η μυρωδιά του απίστευτη...μακάρι να μπορούσα να σας περιγράψω πόσο όμορφα μυρίζει.Υπάρχει και σε άλλες αποχρώσεις ανάλογα με το χρώμα της επιδερμίδας και έχει βγάλει η Bourjois και highlighter.Δεν κάνει γραμμές κατα την εφαρμογή και αφήνει ένα πολύ ωραίο φυσικό αποτέλεσμα.Γίνετε να μην το λατρέψεις??

CATRICE PRIME AND FINE Pore Refining Anti-Shine Base

Είναι μια βάση για πριν το μακιγιάζ.Για ακόμη μια φορά η Catrice απέδειξε πως γίνετε να βγάζεις πολύ ωραία και καλά προιόντα που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τις high-end εταιρείες σε συνδυασμό με ακαταμάχητη τιμή μιας και είναι πάρα πολύ οικονομικά.Η βάση κόστιζε αν θυμάμαι καλά γύρω στα 6 ευρώ.Κάνει το μακιγιάζ μου να διαρκεί για αρκετές ώρες και καθυστερεί την λιπαρότητα να κάνει την εμφάνιση της. Έχει λεπτόρρευστη υφή και απορροφάται σε ένα δευτερόλεπτο.Είναι oil free άρα κατάλληλο για μεικτά με τάση λιπαρότητας και λιπαρά δέρματα.
Η ποσότητα του είναι αρκετή (30ml) μιας και χρειάζεσαι μικρή ποσότητα για όλο το πρόσωπο.
Σας την συστήνω να την δοκιμάσετε...

CATRICE ALL MATT plus~Shine Control make up 

Ένα foundation που χρησιμοποίησα πάρα πολύ τον μήνα Ιανουάριο και φυσικά μπήκε στα αγαπημένα μου γιατί μου ταίριαξε πάρα πολύ.Είναι Oil free άρα είναι ιδανικό για την επιδερμίδα μου μιας και είναι λιπαρή,είναι αρκετά καλυπτικό άρα δεν θα ταιριάξει σε μια κοπέλα που θέλει ένα πολύ ελαφρύ και όχι πολύ καλυπτικό αποτέλεσμα.Εγώ επέλεξα την απόχρωση 040 Sun Beige.
Ακόμη ένα θετικό που βρήκα σε αυτό το προιόν είναι η συσκευασία του,είναι από ανθεκτικό γυαλί και ενώ είναι πολύ οικονομικό δεν έχει ''φτηνιάρικη'' συσκευασία.

ΚΥΑΝΑ Colour Protect

Αυτό το προιόν είναι από τα πιο αγαπημένα μου προιόντα που έχω δοκιμάσει ποτέ.Είναι ένα μαλακτικό μαλλιών που τα κάνει ευκολοχτένιστα χωρίς να σπάνε κατά την διάρκεια του βουρτσίσματος. Προστατεύει το χρώμα των μαλλιών και τα κάνει λαμπερά και απαλά.
Μπορείς να μάθεις περισσότερα για colour protect της ΚΥΑΝΑ εδώ.


Βερνίκι νυχιών MD Professionnel

Αυτό το μήνα χρησιμοποίησα πάρα πολύ ένα βερνίκι νυχιών από την εταιρεία MD professionnel και είναι η απόχρωση 345.
Είναι ένα απαλό μοβ-λιλα βερνίκι με πάρα πολύ καλή διάρκεια.Διαρκούσε στα νύχια μου περίπου 5-6 μέρες δηλαδή μια εβδομάδα σχεδόν.
Προσωπικά πιστεύω ότι είναι άξια ανταγωνίσιμο με ένα ακριβό βερνίκι νυχιών που ακριβό βέβαια δεν σημαίνει και πάντα καλό.

Βαμβάκι SEPTONA

Αρχές Ιανουαρίου πήρα από το super market της περιοχής μου 2 πακέτα βαμβάκι από την εταιρεία Septona.Δεν το είχα χρησιμοποιήσει ποτέ ξανά στο παρελθόν και αναρωτιέμαι το γιατί.
Είναι πάρα πολύ μαλακό και πολύ καλής ποιότητας.Ένα βαμβάκι πιο ''άγριο'' κατά την αφή με το δέρμα μου με έκανε να ανατριχιάζω,Το βαμβάκι είναι ένα υλικό που συχνά όταν το ακουμπάω με κάνει και ανατριχιάζω.Εκτός από την περίπτωση του Septona που είναι τόσο απαλό σαν χάδι πάνω στο δέρμα.Ήδη έχω τελειώσει το πρώτο πακέτο και σήμερα άνοιξα και το δεύτερο.

Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου για τον μήνα Ιανουάριο!!

Μήπως είναι και κανένα από αυτά και δικό σου αγαπημένο?
Περιμένω κάτω στα σχόλια να μου πείς...


Φιλιά πολλά 
Μάρω





7 σχόλια:

  1. Πολυ ωραια τα αγαπημενα σ!!! Το bronzer τ εχω κ εγω κ τ αγαπω!!! Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το all matt της catrice μου αρέσει και εμένα, βέβαια για κάποιο περίεργο λόγο μου αρέσει λίγο περισσότερο το photofinish! Η βάση τι υφή έχει; Είναι σαν τζελ σιλικόνης ή μοιάζει με ενυδατική; Το βαμβάκι της Septona δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά οι δίσκοι ντεμακιγιάζ της εταιρείας μου αρέσουν πολύ :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταυρούλα μου το photofinish δεν το έχω δοκιμάσει αλλά θα το δοκιμάσω κάποια στιγμή για να δω ποιό θα μου αρέσει περισσότερο μιας και σου άρεσε περισσότερο.Η βάση είναι σε κρεμώδη υφή είναι σαν ενυδατική!!Τους δίσκους ντεμακιγιάζ δεν τους έχω δοκιμάσει ακόμη αλλά πιστεύω ότι αφού σου άρεσαν οι δίσκοι ότι θα σου αρέσει και το βαμβάκι!!Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Α ωραία θα την έχω κατά νου τη βάση! Ό,τι έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής από catrice μου αρέσει! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτη η βαση φαινεται τελεια, η πρασινη που εχω ειναι χαλια, το μπρονζε πρεπει να ναι τελειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν και δεν έχω λιπαρό δέρμα θα ήθελα να δοκιμάσω τη βάση της catrice. Είναι και πολύ οικονομική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή