Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

Haul~Hondos Center,time4beauty,iherb,ebay~


Γειά σας κορίτσια μου!!Σήμερα είπα να σας δείξω κάποιες αγορές που έκανα τον Ιανουάριο αλλά και αυτές τις ημέρες του Φεβρουαρίου.Όπως είδατε και από τον τίτλο του post έκανα κάποιες αγορές καλλυντικών από το Hondos Center από το κατάστημα Time4beauty στο Χαλάνδρι αλλά και από κάποιες αγορές που έκανα μέσω internet από το iherb και το ebay.

~Hondos Center~



Αρχικά από το κατάστημα Hondos Center του Χαλανδρίου επισκέφτηκα το stand της πολυαγαπημένης μου Apivita γιατί ήθελα να δω κάποια προιόντα που ήθελα να δοκιμάσω αν θα είχε αρκετή διαφορά τιμής από το να τα παραγγείλω από ένα online φαρμακείο.Προ εκπλήξεως μου είδα ότι εκείνη την ημέρα η Apivita είχε -25% & -30% έκπτωση σε κάποια προιόντα και οι τιμές έβγαιναν πιο οικονομικές ή σχεδόν ίδιες με αυτές που είχα βρεί στα online φαρμακεία μετά από μια έρευνα αγοράς που είχα κάνει και γλίτωνα και τα έξοδα αποστολής.
Έτσι λοιπόν επέλεξα να αγοράσω τον αφρό καθαρισμού με ελιά και λεβάντα που είναι και για πρόσωπο και για μάτια.Τον αφρό αυτό τον χρησιμοποιώ πλέον καθημερινά και τον έχω λατρέψει.Τον πήρα γύρω στα 10ευρώ.
Στην συνέχεια αγόρασα μια λοσιόν καθαρισμού από την ίδια εταιρεία για λιπαρές και μεικτές επιδερμίδες όπου την πήρα και αυτήν γύρω στα 10ευρώ.
Σε αυτή την τιμή έβρισκα αυτά τα προιόντα και στα online φαρμακεία οπότε προτίμησα να τα αγοράσω από τον Hondo.
Επειδή τον τελευταίο καιρό σχετικά είχα παρατηρήσει ότι είχα λίγο πιο έντονη τριχόπτωση σκέφτηκα να δοκιμάσω από την Apivita το σαμπουάν κατά της τριχόποτωσης.Είχα ακούσει πολύ θετικά σχόλια για αυτό το σαμπουάν οπότε ξεκίνησα την αναζήτηση καλύτερης τιμής.Φυσικά δεν περίμενα ότι την καλύτερη τιμή θα την έβρισκα στα Hondos Center.Στα online φαρμακεία το έβρισκα στο 8-9 ευρώ και απ'ότι βλέπετε και στην φωτογραφία αγόρασα 2 τεμάχια στα 13ευρώ!!



Για τα μαλλιά αγόρασα επίσης το αγαπημένο μου σαμπουάν το Gliss από Schwarzkopf με υγρή κερατίνη όπου είχε δώρο και το conditioner από την ίδια σειρά.Για περισσότερα για αυτό το προιόν μπορείς να μάθεις εδώ.Το πήρα γύρω στα 4ευρώ.
Καιρό τώρα ήθελα να αγοράσω έναν αφρό για τα μαλλιά μιας και είχε τελειώσει αυτός που είχα και σκέφτηκα να δοκιμάσω τον αφρό Studio Shine & Style από L'Oreal.Ακόμη δεν τον έχω χρησιμοποιήσει οπότε δεν έχω κάποια γνώμη για αυτόν.Πείτε μου κάτω στα σχόλια ποιόν αφρό θα μου προτείνατε να δοκιμάσω που σας άρεσε πολύ!




Φυσικά δεν μπορούσα να μην επισκεφτώ την Essence!!Έτσι λοιπόν αγόρασα ένα κραγιόν σε μια ροζ-μοβ απόχρωση όπου είναι η 09 Wear Berries αλλά και δυο μολύβια χειλιών το 11 in the nude που όπως λέει και η ονομασία είναι μια nude απόχρωση αλλά και το 05 soft berry όπου είναι πιο σκούρα απόχρωση.Τα μολύβια χειλιών κόστιζαν γύρω στο 1.50ευρώ/ένα και το κραγιόν γύρω στα 2,50 ευρώ περίπου.


~Time4 Beauty~

Από το Time4 Beauty στο Χαλάνδρι έκανα αρκετές αγορές κυρίως από Golden Rose. Δυστυχώς το κατάστημα αυτό θα κλείσει οπότε είχε βάλει στα καλλυντικά και στα τύπου αρώματα -30% έκπτωση.
Το θετικό είναι ότι θα μπορούμε όσες ψωνίζαμε από αυτό το κατάστημα να ψωνίζουμε μέσω internet από το site http://time4beauty.gr/ με λίγα έξοδα αποστολής.
Φαντάζεστε ότι όταν ένα κραγιόν από Golden Rose από την αγαπημένη μου σειρά έχει 4ευρω με την έκπτωση του 30% η τιμή πήγαινε στα 2.80.Οπότε δεν υπήρχε περίπτωση να αντισταθώ.


(Πάνω φωτογραφία με φλας,οι κάτω φωτογραφίες χωρίς φλας)




Οι αποχρώσεις που επέλεξα από την σειρά Velvet Matte Lipstick από αριστερά προς τα δεξιά είναι οι:
το 23 που είναι μια μπορντό απόχρωση,το 02 όπου είναι μια ροζ απόχρωση αλλά και το 27 που είναι μια nude απόχρωση.




Ευκαιρία ήταν να δοκιμάσω και τα βερνίκια νυχιών από Golden Rose.Και χαίρομαι πολύ που τα αγόρασα γιατί τα έχω χρησιμοποιήσει ήδη τα περισσότερα κάποιες φορές και τα έχω λατρέψει!Συνδυάζουν τέλεια τιμή με πάρα πολύ καλή ποιότητα!

Οι αποχρώσεις που επέλεξα από αριστερά προς τα δεξιά είναι οι:
1) μαύρο βερνίκι~No 60
2)μπορντό-καφέ~Νο 82
3)γκρι~Νο 89
4)μοβ-λιλά~Νο 10
5)ανοιχτό πορτοκαλί~Νο 07
6)άσπρο~Νο 02

καθώς και ένα διαφανές βερνίκι από την εταιρεία sixteen που κάνει και για βάση και για top coat.
Τα βερνίκια τα πήρα με την έκπτωση 1 ευρώ/ένα.


~Iherb~



Από Iherb είχα κάνει μια παραγγελία 16/11/14 αλλά καθυστέρησε να μου έρθει και την παρέλαβα αρχές Ιανουαρίου οπότε σκέφτηκα να σας τα δείξω σε αυτό το Haul Post.Πήρα ξανά το σφουγγαράκι miracle complexion sponge από Real Techniques. Χρειαζόμουν ένα δεύτερο τέτοιο σφουγγαράκι για να μπορώ να πλένω πιο συχνά αυτό που ήδη χρησιμοποιώ.Τότε που έκανα την παραγγελία το Iherb είχε μια έκπτωση 20% στα προιόντα μακιγιάζ.Το σφουγγαράκι το πήρα από 4.79 στα 3.83ευρω .

Στην συνέχεια επέλεξα να δοκιμάσω ένα πινέλο ματιών για Blending το 787 από την εταιρεία Bdellium Tools.Φυσικά δεν το έχω μετανιώσει καθόλου γιατί είναι ένα πολύ ωραίο πινέλο με απαλή τρίχα όπου δεν μαδάει καθόλου στο πλύσιμο και είναι πολύ καλό για blending.Το πήρα από 7.46ευρώ στα 5.97 ευρώ

Άλλο ένα προιόν που ήθελα πολύ να δοκιμάσω είναι το Jojoba Oil  από Dessert Essence.Δεν θα σας πω όμως περισσότερα για αυτό γιατί μπορείτε να μάθετε εδώ.
Το είχα πάρει στα 4.30 ευρώ.

Τελευταίο προιόν που είχα πάρει από iherb και να πω την αλήθεια το έχω μετανιώσει γιατί δεν μου άρεσε καθόλου είναι ένα essential mist από Hugo Boss με άρωμα Βανίλια και γλυκό πορτοκάλι. Δυστυχώς δεν μου άρεσε καθόλου η μυρωδιά του δεν θυμίζει καθόλου βανίλια οπότε έχει μπει στην άκρη.Το καλό είναι ότι το είχα πάρει μόνο 1.79 οπότε τουλάχιστον δεν είχα δώσει αρκετά λεφτά.


~Ebay~





Από το Ebay πήρα μια χτένα για τα μαλλιά που με βοηθάει όταν θέλω να κρεπάρω τα μαλλιά μου όπου κόστιζε μόλις 1.66 ευρώ.Εάν την θέλετε και εσείς το link είναι: 
http://www.ebay.com/itm/201227810068 (πάτα πάνω στο link και θα σε οδηγήσει αυτό...)
Μια πολύ οικονομική χτένα που ξέρει να κάνει την δουλειά της...


Αυτές ήταν οι αγορές που έκανα Ιανουάριο και Φεβρουάριο,πείτε μου κάτω στα σχόλια εαν θέλετε να κάνω review για κάποιο από τα πιο πάνω προιόντα!!


Φιλιά πολλά 
Μάρω












20 σχόλια:

  1. Βλέπω πολλά αγαπημένα προϊοντα σε αυτό το haul...την λοσιον της apivita τη λατρεύω...Καλα για τα Velvet matte δεν έχω λόγια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Βασιλική μου που σου άρεσαν!!Την λοσιόν της Apivita και εγώ την έχω λατρέψει!!

      Διαγραφή
  2. πωπω τέλειαα!!Με γεια σου όλα!!
    Velvet matte 2.80???θα τσεκάρω και την χτενούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι αλήθεια,κραγιόν Velvet Matte 2.80!!!!!!!Εμένα με έχει εξυπηρετήσει πού η χτένα,αν την πάρεις πες μου πως σου φάνηκε!

      Διαγραφή
  3. Έχεις επιλέξει αγαπημένα προϊόντα σε υπέροχες αποχρώσεις!! Να τα χαρείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εντάξει αγαπώ αυτά τα μανό της golden rose!!
    είναι φοβερά!
    με γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!Πραγματικά είναι φοβερά με πολύ ωραίο πινέλο και πάρα πολύ καλή διάρκεια!!!

      Διαγραφή
  5. Με γεια σου Μαρω μου, υπεροχα ειναι ολα ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ποια ειναι η γνωμη σου για τα προιοντα της golden rose? δεν ηξερα οτι κλεινει το καταστημα...πρεπει να βιαστω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου δεν έχω δοκιμάσει πολλά μόνο τα κραγιόν της Velvet Matte τα οποία είναι πολύ σταθερά και μου αρέσουν πολύ και τώρα δοκίμασα και τα μανό που είναι και αυτά πολύ σταθερά με πολύ καλό πινέλο!!Δεν έχω δοκιμάσει όμως κάποιο άλλο προιόν να σου πω!

      Διαγραφή
  7. Μου αρέσουν όλες οι επιλογές σου!!! Με γεια σου!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ωραία όλα, με γεια! Έχω ακριβώς το ίδιο κραγιόν και το ίδιο berry μολύβι χειλιών από Essence και τα βάζω μαζί! :) Τι κρίμα για το time4beauty :/ Πολύ όμορφα τα κραγιόν από Golden Rose, τα ζήλεψα! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α και το σφουγγαράκι από Real Techniques το λατρεύω, πήρα και εγώ πολύ πρόσφατα δεύτερο χεχεχε!

      Διαγραφή
    2. Σταυρούλα μου βλέπω έχουμε τα ίδια γούστα στα καλλυντικά!!!!!!Το σφουγγαράκι φοβερό,γι'αυτό πήρα και δεύτερο,ο συνδυασμός του κραγιόν της Golden Rose με το μολύβι χειλιών της Essence είναι super,δίνει πολύ ωραίο αποτέλεσμα!!!

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραία όλα τα καλούδια που πήρες! Σκέφτομαι κι εγώ να πάρω το σφουγγαράκι των RT. Είναι καλό για το concealer;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου να είσαι καλά!!Χρησιμοποιώ το σφουγγαράκι κυρίως για το concealer και με έχει βολέψει πολύ!!Αυτό βέβαια εξαρτάται και με το τι βολεύει τον καθένα στην πράξη!

      Διαγραφή
  10. η apivita αγαπημενη εταιρια:)..ειδικα ο αφροςς καθαρισμουυ
    με ελια & λεβαντα..μ εχει βολεψειι και μονο αυτο χρησιμοποιωω;)

    κανει πολυ καλο καθαρισμο χωρις να βαραινει!!!
    εδω ειναι τ δικο μ blog αν θες τσεκαρετο θα χαρω:))
    annamina-fashionbeauty.blogspot.gr
    δεν μπαινω και πολυ συχνα,αλλα κατα καιρους ανεβαζω κ κατι!

    ~φιλακιαα:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή